مستند پیش فنگ روی آنتن شبکه امید میرود

مستند «پیش فنگ» به تهیه کنندگی سلمی بابایی و ونداد دوشن با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

مستند «پیش فنگ» به تهیه کنندگی سلمی بابایی و ونداد دوشن با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رویکرد نمایش اقتدار و دستاورد‌های نظامی ارتش و با هدف تبیین دوره مقدس سربازی و ایجاد سرگرمی و تفریح در قالب اردوی نوجوانان روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.
این برنامه با حضور نوجوانان در اردوی نظامی پادگان‌ها و مراکز نظامی برای بازدید از دستاوردها، تجهیزات، اماکن آموزشی و. همراه با چالش‌های مختلف و برگزاری مسابقه بین آنان از شبکه امید پخش خواهد شد.
سلما بابایی کارگردان و تهیه کننده سینما و فرزند خلبان شهید عباس بابایی در مصاحبه‌ای با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: ساخت این اثر جدید با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با خدمت سربازی و ارتش است.


سلما بابایی درباره جدیدترین فعالیت هنری خود، گفت: این روز‌ها کار پیش تولید مجموعه‌ای با عنوان «پیش فنگ» را به سفارش شبکه امید و با همکاری و مشارکت لجستیکی ارتش پیش می‌بریم.

او افزود: اجرا و بازدید و ضبط برنانه‌ها در شهر‌های اصفهان، تهران، بندرعباس و قزوین در حال انجام است.

بابایی در خصوص موضوع این مجموعه بیان کرد: هدف اصلی از ساخت این اثر آشنایی نوجوانان و جوانان با خدمت سربازی، ارتش و سلاح‌های جنگی است. این برنامه برای گروه سنی ۱۵ تا ۱۷ سال که نزدیک به خدمت سربازی یا انتخاب رشته دانشگاهی هستند، طراحی و تولید می‌شود.


آقای ونداد دوشن تهیه کننده این مجموعه هم اضافه کرد: برنامه «پیش فنگ» در ۳۶ قسمت ساخته می‌شود و هر قسمت بین ۲۵ تا ۲۷ دقیقه خواهد بود. محتوای این مجموعه به نیرو‌ی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و هوانیروز می‌پردازد. وهمجنین مسابقات شاد ومفرحی برای این نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده که در هر برنامه برگزیدگان به جوایزی دست پیدا خواهند کرد.


 سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت:شهید بزرگوار خلبان عباس بابایی یکی از قهرمانان بی مثال دوران دفاع مقدس بود که چند روز آینده سالگرد شهادت وی است. او اسطوره‌ی دوران جنگ تحمیلی بود و اینک دخترش قدم در راه پر افتخار پدرگذاشته و درجبهه فرهنگی در حال فعالیت بود که همکاری و خدمت ما به این عزیزان در ادامه این راه باعث افتخار ارتش و هوانیروز قهرمان است
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی قزلسفلی
۱۴:۳۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
برنامتون عالیه فقط من هم میخوام شرکت کنم باید چیکار کنم تو اینترنت نحوه ثبت نام رو نمیاره