رتبه یک استان آذربایجان غربی در کاهش مجموع فوتی‌های تصادفات جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رتبه یک استان در کاهش مجموع فوتی های تصادفات جاده ای راههای برون شهری و روستایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دومین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شرکت اعضا در سالن شهید سردار سلیمانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

 در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام گرفته مبنی بر ارتقا سطح ایمنی تردد حمل و نقل جاده ای، مهار و کاهش تصادفات جاده‌ای استان در سال جاری افزود: با همت راهداران طرح ساماندهی گاردریل‌ها، تابلو‌ها و علائم جاده‌ای به صورت مستمر در محور‌های مواصلاتی استان انجام میگیرد.

ارسلان شکری افزود: اجرای ۸۰۰ کیلومتر خط کشی محور‌های ارتباطی، ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و حذف نقاط پر حادثه و آشکار سازی و آرام سازی آن‌ها از جمله در زیرگذر شیخ لر، تقاطع آرنسا، دوربرگردان تمر، تقاطع آبگرم جزو برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی است که استمرار خواهد داشت.

این مسئول  با اشاره به اتمام طرح پایلوت کاهش تصادفات جاده‌ای که از ۲۱ خرداد ماه سال جاری در دو محور ارومیه - سلماس و ارومیه - نقده و میاندوآب با همکاری اکیپ‌های راهداری، پلیس راه، پزشکی قانونی و و صدا و سیما و با تصویب در کمیسیون ایمنی استان به مدت ۴۵ روز اجرا شد و نیز اجرای روز بدون حادثه گفت: اجرای طرح پایلوت کاهش تصادفات با هدف پیشگیری از تخلفات و تصادفات رانندگی در دو محور پرتردد و پر حادثه در محور‌های ارومیه - سلماس و ارومیه - نقده و میاندوآب اجرا شد.

 

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.