اوحدی خبر داد؛

رفع مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران تا هفته آینده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تأمین اعتبار بودجه بیمه دی تا اوایل هفته آینده خبر داد.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیمه دی، بیمه تکمیلی برای جانبازان و خانواده ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از خانواده بزرگ جامعه ایثارگری تحت پوشش بیمه دی (بیمه تکمیلی) هستند.

او گفت: متأسفانه ظرف ۲ سال گذشته به دلایل مختلفی که اعتبار مورد نیاز بیمه دی به موقع پرداخت و تأمین نشده بود، چالش‌هایی در کیفیت خدمات رسانی بیمه دی ایجاده شده بود.

اوحدی تصریح کرد: خوشبختانه طبق هماهنگی‌ها، رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد که اعتبار مورد نیاز بیمه دی که در بودجه بنیاد شهید هم لحاظ شده حداکثر تا اوایل هفته آینده تأمین شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم از هفته آینده دوباره شرایط بیمه دی به حال ۳ سال پیش بازگردد تا جامعه ایثارگری مشکلی در تأمین مخارج و هزینه‌های درمانی خود نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۱:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا پیگیر پرونده های جانبازان ارتش باشید که حدود دو سال به طول می انجامد . پرونده اینجانب از سال 97 تا کنون در جریان است ولی حود 8 ماه است کمیسیون برای تصمیم گیری تشکیل نشده لطفا از امور جانبازان و ایثارگران نزاجا و آقای اوهدی پیگیری نمایید با تشکر
آخرین اخبار