کرونا ۲۸۷ نفر دیگر را در مازندران زمین گیر کرد

با شناسایی ۲۸۷ بیمار جدید کرونایی،شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های مازندران به یکهزار و ۸۳۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی شبانه روز گذشته با پذیرش ۲۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران، شمار بستری شده‌ها در بیمارستان‌های استان به یکهزار و ۸۳۹ نفر رسید؛ همچنین در این مدت ۳۱۴ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان و مداوا هستند.

شناسایی ۲۳۶ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: شبانه روز گذشته ۲۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۴۳ نفر نیز ترخیص شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون یکهزار و ۴۹۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری می باشند، افزود: ۲۶۳ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

دکتر موسوی گفت: اگر مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک و دوری از تجمعات را جدی بگیرند، روند ابتلا به کرونا در استان کاهش می‌یابد.

شناسایی ۵۱ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و ترخیص ۲۶ نفر با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۳۴۶ نفر اعلام کرد.

او افزود: ۵۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
چرا سختگیری نمی شه نه تاکسی نه خیابون نه بازار روزها مسافر هم که ماشاالله
آخرین اخبار