مسابقه اینترنتی خطبه غدیرخم در استان بوشهر آغاز شد

مسابقه اینترنتی خطبه غدیرخم در استان بوشهر از طریق تارنمای azmoon.bu-oghaf.ir در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسابقه اینترنتی خطبه غدیرخم در استان بوشهر از دوازدهم مرداد ویژه همه گروه سنی به شیوه برخط آغاز شده است و علاقه‌مندان همه روز با مراجعه به  تارنمای آزمون اداره کل اوقاف و امورخیریه بوشهر به نشانی azmoon.bu-oghaf.ir می‌توانند بعد از طی فرایند ثبت نام، به شیوه برخط در مسابقه شرکت کنند.

شرکت کنندگان برای ثبت نام در این مسابقه اینترنتی، باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه خود را به عنوان رمز عبور و نشانی پست الکترونیک خود را با حروف انگلیسی وارد کنند و تا بتوانند به صفحه پرسشنامه آزمون برخط دسترسی پیدا کنند.

پرسشنامه مسابقه خطبه غدیرخم، ۱۵ سئوالی است و مدت زمان پاسخ به سئوالات، ۲۰ دقیقه است. همچنین تمامی گروه‌های سنی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به این سامانه برخط آزمون مراجعه کنند.

سئوالات این آزمون از خطبه پیامبر اسلام (ص) در غدیرخم طرح شده است.

هجدهم مرداد، پایان مهلت شرکت در مسابقه اینترنتی خطبه پیامبر اسلام (ص) در غدیرخم است و نتایج این مسابقه در تارنمای  آزمون اوقاف و امورخیریه استان بوشهر اعلام می‌شود.

نوزدهم مرداد اسامی برگزیدگان اعلام و از ۱۱۰ نفر از آنان تجلیل خواهد شد.

مسابقه اینترنتی خطبه پیامبر اسلام (ص) در غدیرخم با مشارکت موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه (س) شهرستان بوشهر و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان بوشهر و بنیاد بین المللی غدیر و با مشارکت ویژه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.