پرداخت حدود ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به باشگاههای ورزشی مشهد

معاون فرماندار مشهد گفت: ۷۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی تاکنون به باشگاههای ورزشی آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ریواده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد در نشست شورای ورزش همگانی با اشاره به پرداخت حدود ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به باشگاههای ورزشی این شهرستان،گفت: ۲۲۱ باشگاه ورزشی فعال در مشهد متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای ترمین خسارات وارده به خود از ناحیه بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا شده اند.

او  با بیان اینکه شمار باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی دولتی و خصوصی در سطح شهرستان سه و نیم میلیون نفری مشهد هزار و ۵۰۰ واحد است، افزود: پیش از آغاز بحران شیوع ویروس کرونا حدود هشت هزار نفر به صورت مستقیم در این باشگاه‌ها شاغل بودند.

معاون فرماندار مشهد ادامه داد: محدودیت‌هایی با شروع بحران شیوع ویروس کرونا برای فعالیت برخی از باشگاه‌های ورزشی در نظر گرفته شد.

ریواده بیان کرد: تاکنون در چارچوب بررسی عملکرد باشگاه‌های ورزشی مشهد دو هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در این اماکن صورت گرفته است.

او با تاکید بر تداوم وضعیت قرمز در مشهد، تصریح کرد: بهره‌گیری از بستر فضای مجازی برای آموزش‌ها ورزشی و برنامه‌های اوقات فراغت در این شرایط مورد تاکید است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.