مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری در محور زنجان -تهران بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری پاسارگاد در محور زنجان به تهران در بهمن ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در بازدید از مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری در ابهر گفت :این مجتمع بین‌راهی در یکی از مسیر‌های پرتردد استان در محور زنجان به تهران احداث می‌شود که با راه‌اندازی آن زمینه برای خدمات‌رسانی به گردشگران در این مسیر فراهم خواهد شد.

او افزود: اجرای این طرح اقتصادی مهم در حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری در شهرستان ابهر مورد حمایت قرار گرفته است و می‌تواند  موجب رشد و توسعه گردشگری در استان شود.
 
ارجمند اظهار داشت: مبنای طراحی این مجتمع بر پایه رعایت استانداردها، ایجاد منظر موزون جاده‌ای و بهره‌وری هزینه بوده است تا علاوه‌ بر تامین نیاز‌های استفاده‌کنندگان از جاده، منظره‌ای چشم نواز برای ترددکنندگان ایجاد کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، پیگیری تسهیلات برای برخی از طرح‌های گردشگری را از جمله اولویت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: رونق حوزه گردشگری و توجه به ایجاد تاسیسات گردشگری در دستور کار قرار دارد.

ارجمند گفت:عملیات اجرایی این پروژه در سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت مناسبی که در این مدت داشته امسال شاهد بهره‌برداری از این مجتمع و خدمات‌رسانی آن به گردشگران خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.