رقابت حدود ۱۹ هزار داوطلب گیلانی در کنکور ارشد

حدود ۱۹ هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی ارشد امسال با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت: آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استاندارد‌های بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌شود.

او با اشاره به ثبت نام حدود ۱۹ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان افزود: تعداد داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد از فردا تا شنبه (روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه) همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

دمیرچی با بیان اینکه این آزمون در گیلان در ۲ شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می‌شود، ادامه داد: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

او با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه‌های آزمون افزایش یافته است، گفت: در سال‌های گذشته حوزه‌های آزمون، مراکز زیر مجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، آموزش و پرورش و برخی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه‌ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان تاکید کرد: همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند و در صورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه‌های آزمون جلوگیری می‌شود.

دمیرچی تصریح کرد: محیط حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد، یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.