طاهری: توکل، توسل و پشتکار رمز موفقیت من در فوتسال است

بازیکن سابق تیم ملی درباره دلایل موفقیت خود در فوتسال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان فصل گذشته در تیم ستارگان ورامین بازی می‌کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در در رسیدن به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بود.

طاهری اظهار داشت: خانواده ام از زمانی که من ۶ ساله بودم در قرچک زندگی می‌کرد. ماه رمضان بود که به همراه پدرم به سالن مسابقات می‌رفتم و بازی‌های جام رمضان را از نزدیک تماشا می کردیم. پدر من از افراد قدیمی فوتسال است. پدرم ماه رمضان من را به سالن مسابقات می‌برد.


بیشتر بخوانید:


او افزود: فوتسال در آن زمان حرفه‌ای نبود و در قالب تورنمنت برگزار می‌شد، تا اینکه در زمان محمد حسن انصاری بازی‌های فوتسال کمی شکل حرفه‌ای به خودش گرفت و به ترتیب لیگ‌های نوجوانان و جوانان تشکیل شد. من در آن زمان ۱۶ سال داشتم و در رده‌های نوجوانان و جوانان بازی می‌کردم. همین موضوع باعث شد به تیم ملی فوتسال دعوت شوم. متاسفانه اسم من برای مسابقات آسیایی خط خورد، اما این موضوع انگیزه من را از بین نبرد و تلاش کردم تا اینکه سال ۲۰۰۵ توانستم برای اولین بار پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان را بر تن کنم.

طاهری گفت: ابتدا جا دارد از خانواده ام تشکر کنم که من را حمایت کرد. همچنین از مربیانی که برای من زحمت کشیده اند تشکر می کنم. رمز موفقیت من در این سال‌ها توکل، توسل و پشتکار است. از زمانی که وارد فوتسال شده ام تمام تمرکز خود را روی کار گذاشته ام و لطف خدا شامل حال من شد تا به این جایگاهی که هستم برسم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال عنوان کرد: حسین شمس خیلی برای فوتسال ایران زحمت کشیده است. جای او در تیم ملی خالی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار