پرداخت بیش از ۸۰ میلیارد ریال زکات در استان مرکزی

کشاورزان استان مرکزی بیش از ۸۰ میلیارد ریال زکات به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی پرداخت کردند.

مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: کشاورزان این استان از ابتدای سال تا کنون ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات به این نهاد پرداخت کردند.

مومنی افزود: زکات به عنوان فریضه الهی همواره مورد تاکید بوده و کشاورزان در فصل برداشت محصول زکات خود را برای یاری نیازمندان پرداخت می‌کنند.

او اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال پرداخت زکات اهمیت بیشتری پیدا کرده و با پرداخت زکات می‌توان به نیازمندان آسیب دیده از کرونا کمک کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از مشارکت بیش از ۳ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی در کمک به نیازمندان درعید قربان خبرداد و بیان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت امنای مساجد و معتمدان محلات، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌های نیکوکار در روز عید سعید قربان جمع‌آوری شده و دام‌های زنده با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح شده است.

او اضافه کرد: تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان مرکزی بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده از سوی مددکاران و مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.