بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ مرداد ماه ۹۹؛

خسارت میلیاردی آتش سوزی کارخانه زغال سازی در نمین/ ۳ باشگاه متخلف در مشگین شهر پلمب شد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

خسارت میلیاردی آتش سوزی کارخانه زغال سازی در نمین

فرمانده انتظامی شهرستان نمین از وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه زغال سازی در خیابان کارآفرین شهرک صنعتی ۲ خبر داد و گفت: این حادثه خسارت یک میلیارد ریالی بر جای گذاشت.

سرهنگ حسن شریفی افزود: به دنبال اعلام خبر فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در خیابان کار آفرین شهرک صنعتی شماره ۲، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان نمین با همراهی آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه در کارخانه زغال سازی روی داده؛ که با اقدام به موقع آتش نشانان و همکاری پلیس، آتش مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است؛ گفت: خسارت وارده بر اثر این آتش سوزی یک میلیارد ریال اعلام شده است.

۳ باشگاه متخلف در مشگین شهر پلمب شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر گفت: باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان مشگین شهر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پلمب شدند.

بهمن حبیبی با بیان اینکه به دنبال شیوع ویروس کرونا در سطح مشگین شهر، تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تدارک و به اجرا گذاشت گفت: ۳ باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پلمب شدند.

او افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس بیش از ۳۰ مورد بازرسی از اماکن ورزش برای برخورد با متخلفان انجام شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر ادامه داد: بازرسی‌ها از باشگاه‌های ورزشی بصورت روزانه ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف مشابه با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

حبیبی گفت: تمامی اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.