هیچ مجوزی برای حضور موتورسواران در طبیعت صادر نشده است

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای حضور ورزشکاران و موتورسواران در طبیعت صادر نکرده‌ایم.

هیچ مجوزی برای حضور موتورسواران در طبیعت صادر نشده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر جهانیان، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با محکوم کردن تخریب‌کنندگان طبیعت و منابع ملی بیان کرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان تاکنون هیچگونه مجوزی برای حضور ورزشکاران و موتورسواران در طبیعت صادر نکرده است.

او با بیان اینکه اگر فرد خاطی عضو هیات موتوسواری و اتومبیلرانی باشد بلافاصله کارت عضویت او باطل خواهد شد گفت: بدون تردید افراد متخلف که به طبیعت آسیب می‌رسانند عضو هیات نیستند و ما نیز آمادگی هر گونه همکاری با مراجع ذیصلاح در ارتباط با صیانت از طبیعت را داریم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ادامه داد: هیات موتورسواری استان و اعضای این هیات سالهاست در امدادرسانی‌ها، برنامه‌ها و برنامه‌های مختلف و ترویج فرهنگ طبیعت‌گردی، پرچمدار بوده و هست.

او با تاکید بر اینکه ما آمادگی همکاری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان را داریم بیان کرد: ورزشکاران و موتورسواران می‌توانند با هماهنگی هیات از پیست اندرو شهید مفتح برای تمرینات خود استفاده کنند.

جهانیان  یادآور شد: به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت و کوهستان درصدد هستیم با همکاری اداره منابع طبیعی، فضایی علاوه بر پیست شهید مفتح، برای موتورسواران و آفرودسواران اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار