گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» به سعدآباد اعطا شد

در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران، مجموعه سعدآباد موفق به دریافت گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» شد.

به‌گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،همایش اختتامیه و تقدیر از سازمان‌های متولی در صنعت گردشگری و ارزیابان شرکت‌کننده با پیام دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با حضور ولی تیموری معاون گردشگری کشور عصر سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم پارک ملی علوم فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس»را به  مجموعه فرهنگی‌-تاریخی سعدآباد اعطا کرد.

کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی مجموعه سعدآباد به نمایندگی از شاغلان این مجموعه در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران حضور یافت و جایزه «اشتهار به تعالی یک الماس»را دریافت کرد.


بیشتر بخوانید

گردشگری مجازی در تهران؛ مرور چهاردوره تاریخی ایران در یک مجموعه+ تصاویر و فیلم



بهاره دادیار مسئول فرآیند ارزیابی مجموعه سعدآباد نیز به عنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی معرفی شده و  لوح تقدیر  این همایش ملی را دریافت کرد.
الگوی ارزیابی تعالی گردشگری منطبق با الگوی بین‌المللی بنیاد ملی کیفیت اروپا EFQM است و جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران به‌عنوان یکی از ابزار‌های مؤثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه‌های فعال در حوزه گردشگری شکل گرفته است.

در  فرآیند اعطای این جایزه ملی بخش‌های مختلف  صنعت گردشگری، سالانه در قالب جوایز جداگانه  ارزیابی می‌شوند و برگزیدگان نیز در نهایت معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار