اتصال ۸۰۲ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات در اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از اتصال ۸۰۲ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات به صورت دقیق و قبل از موعد مقرر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، از اتمام موفقیت آمیز پروژه اتصال مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات در استان خبر داد و گفت: اتصال ۸۰۲ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات به صورت دقیق و قبل از موعد مقرر به اتمام رسید.

او با اشاره به اتمام اتصال بیش از ۱۰۰ درصد مدارس شهری به شبکه ملی اطلاعات افزود: ۷۳۰ مدرسه شهری جهت اجرای این پروژه توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شد که با همت همکاران عملیات اتصال ۸۰۲ مدرسه شهری با اینترنت پرسرعت به شبکه ملی اطلاعات به صورت دقیق و قبل از موعد مقرر به پایان رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی و عوامل ذیربط در این پروژه، از این پروژه به عنوان دستاورد بزرگی در حوزه ارتباطات و تاثیر آن در توسعه عدالت آموزشی مناطق محروم یاد کرد.

رزمی ضمن تشریح روند اجرای این پروژه در مدارس روستایی افزود: اتصال ۵۶۴ مدرسه روستایی به شبکه ملی اطلاعات از طریق اینترنت پرسرعت ADSL به اتمام رسیده و اتصال ۴۱۶ مدرسه دیگر از طریق wifi و با همکاری شرکت‌های همراه اول، ایرانسل و‌های وب در حال اجرا است و تا اواخر شهریور ماه امسال به فضل الهی و همت مجموعه ICT این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.