ترم جدید دانشگاه فرهنگیان، مجازی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: اولین ترم سال تحصیلی۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شهرام عروف زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:به توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا، دانشگاه فرهنگیان سال تحصیلی جدید را به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به برگزاری ترم جدید به صورت مجازی، مهم‌ترین محور برنامه‌های ما توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است و در این راستا مشغول آماده سازی و تجهیز استودیو هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بیان کرد: در ترمی که گذشت ما موفق شدیم ۳۶ هزار دقیقه محتوا به صورت فیلم آموزشی در قالب ۱۰ واحد درسی برای کل کشور تهیه کنیم که این امر برای مهارت آموزان فرصت خوبی بود تا از درس اساتید برجسته بهرمند شوند.
 
شهرام عروف زاده ادامه داد: در سال جدید ۱۳۰۰ دانشجوی در ۱۳ رشته تحصیلی مختلف جذب خواهیم کرد که امکان افزایش تعداد دانشجویان وجود دارد. علاوه بر این دانشجویان ارشد و دانشجویان مهرات آموز ماده ۲۸ هم در این د انشگاه تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به فارغ التحصیلی ۶۰۰ دانشجو افزود: در سال جدید جمعیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به ۵۶۰۰ نفر خواهد رسید.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار