کشف ۵۵ کیلو تریاک در دو عملیات مشترک پلیس همدان و ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۵ کیلو گرم تریاک در دو عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و ملایر و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

کشف ۵۵ کیلو تریاک در دو عملیات مشترک پلیس همدان و ملایرسردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: در عملیات اول با تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر تریاک از استان های جنوبی به شهرستان ملایر می کند.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده درر یک عملیات مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر، خودرو متهمان را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۵۰ کیلو گرم  تریاک کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر  و یک دستگاه خودرو سنگین نیز توقیف شد.

کامرانی صالح ادامه داد: در عملیات دوم هم با تلاش های اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد مخدر تریاک از استان های جنوبی به استان همدان می کرد از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودروی سواری آنان متوقف و در بازرسی از آن ۵  کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.