ضایعات فروشان قزوین به خارج از شهر منتقل شوند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: فعالیت واحد‌های ضایعات فروشی در محدوده شهر قزوین ممنوع است و این واحد‌ها باید به خارج از شهر منتقل شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست کمیسیون  پیشگیری از سرقت استان افزود: براساس قانون، واحد‌های فروش ضایعات نباید در محدوده شهر فعالیت کنند و باید با پیگیری گشت مشترک ادارات و تیم بازرسی امور اتباع خارجه، این واحد‌ها در محدوده شهر ساماندهی شوند.

وی اضافه کرد: فعالیت این واحد‌ها باعث افزایش مشاغل مزاحم شهری و همچنین معضلات بهداشتی و فرهنگی می‌شود که باید به خارج از شهر منتقل شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به فعالیت بیشتر انبار‌های ضایعاتی شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری گفت: به علت به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در این انبار‌ها این اماکن مستعد برای خرید و فروش اموال مسروقه هستند.

وی در ادامه خواستار همکاری دستگاه‌ها با ینروی انتظامی برای کاهش سرقت شد و گفت: شهروندان  هم‌ می‌توانند با جانمایی پارکینگ در ساخت و ساز‌ها و تقویت حفاظت با استفاده از دوربین‌های مدار بسته و دیگر موارد حفاظتی از سرقت پیشگیری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار افزود: بهسازی و تامین امنیت پارک‌هایی که زمینه ارتکاب جرم در آن زیاد است باید در اولویت نیروی انتظامی و شهرداری‌ها قرار بگیرد.

حبیبی درباره روشنایی معابر شهر گفت: لازم است شرکت توزیع نیروی برق برای ایمن سازی و مقاوم سازی تابلو‌های برق روشنایی معابر اقدامات لازم را داشته باشند.

وی تردد موتورسیکلت‌ها به پارک‌ها را هم ممنوع اعلام کرد و گفت: ایمن سازی محیط بوستان‌ها باید به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه موتورسیکلت در بوستان‌ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.