سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد:

اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در شادگان با اختصاص اعتبار

صبری پور گفت: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان شادگان، ۳۹۹ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۹۹ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، نفت و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی به شادگان اختصاص یافت.

او ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص نحوه توزیع اعتبارات و ضرورت رعایت الزامات ابلاغ شده افزود: از مجموع اعتبار ابلاغ شده مبلغ ۲۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و نفت و مبلغ ۱۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبار قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین خواهد شد.

صبری‌پور با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته در ۱۵ فصل و در قالب ۶۳ پروژه برای اجرای طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به تصویب رسید و در بخش‌های بهداشت و درمان، نوسازی مدارس و طرح‌های هادی روستایی و... هزینه می‌شود، اظهار داشت: مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های ناتمام شهرستان شادگان کفایت نمی‌کند و برای جبران آن از فصل هفتم بودجه که خاص اکثر دستگاه‌های اجرایی است در کمیته برنامه‌ریزی استان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: امیدواریم وضعیت اعتبارات شهرستان طی امسال با دریافت اعتبارات سایر بخش‌ها مانند توسعه‌ای و نفت افزایش یابد.

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شادگان به ریاست امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان و با حضور فریور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان، ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، کرتلایی بخشدار مرکزی، جعفری بخشدار خنافره، شهرداران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان با محوریت بررسی و تصویب پروژه‌های عمرانی پیشنهادی سال ۹۹ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.