مربی تیم دو و میدانی سپاهان:

هدف ما کسب قهرمانی در لیگ دو و میدانی است/ مطالبات مالی دوندگان به موقع پرداخت می‌شود

مربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: امسال با نفرات جذب شده قصد داریم در لیگ دو و میدانی قهرمان شویم.

بهزاد مصطفوی مربی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز تمرینات این تیم اصفهانی اظهار کرد: ما چند روزی می‌شود که دور جدید تمرینات را با حضور برخی از دوندگان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز کرده ایم. خوشبختانه زمان زیادی تا شروع لیگ دو و میدانی باقی مانده است به همین دلیل بهترین برنامه‌ها از لحاظ تمرینی و تغذیه را برای ورزشکاران در نظر گرفته ایم تا آن‌ها را به شرایط مساعد برسانیم.

او ادامه داد: کیوان قنبرزاده و برخی از دوندگان به علت فراهم نبودن شرایط در اصفهان، خودشان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و ما هم کم و بیش با آن‌ها در ارتباط هستیم. تیم دوومیدانی سپاهان بعد از تیم آسان پرداخت نایب قهرمان لیگ دوومیدانی شد. امسال با توجه به نفراتی که جذب کرده ایم هدف ما این است که با کسب قهرمانی مردم اصفهان را شاد کنیم.

مصطفوی بیان کرد: خوشبختانه امسال با حمایت عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و اعضای هیئت مدیره بودجه سال گذشته تیم دو و میدانی با وجود شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا نکرده و همین موضوع باعث افزایش انگیزه در بین ورزشکاران شده است.

مربی دو و میدانی سپاهان گفت: امیدوارم لیگ دو و میدانی برگزار شود، چون منبع درآمد برخی از ورزشکاران لیگ است و اگر مسابقات نباشد امرار معاش ورزشکاران با  مشکل مواجه می شود. البته باشگاه سپاهان جزو باشگاه‌های خوش قول است و  مطالبات مالی اعضای تیم را پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار