راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره حقوقی رایگان در کرج

مرکز نیکوکاری ایثار البرز در کانون سردار سلیمانی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان فعالیت خود را از امروز در کرج آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمدی، مدیر دفتر حمایت دفتر ایثارگران البرز با بیان این که مرکز نیکوکاری ایثار البرز در کانون سردار سلیمانی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان فعالیت خود را از امروز در کرج آغاز کرد، گفت: در راستای کمک به افرادی که با مشکلات حقوقی مواجه هستند و توان مالی لازم برای هزینه‌های وکالت را ندارند این مرکز با حضور وکلا و مشاوران حقوقی خیر راه اندازی شده است.

او افزود: خدمات مشاوره‌ای این مرکز در اختیار قرار دادن وکیل و مشاور حقوقی رایگان برای مدد جویان کمیته امداد، ایثارگران و افراد کم برخوردار است.

مدیر دفتر حمایت دفتر ایثارگران البرز گفت: در صورت در یافت مبالغ مالی از مراجعه کنندگانی که وضعیت مالی مناسبی دارند این مبالغ برای افراد نیازمند هزینه خواهد شد.

مرکز نیکوکاری ایثار البرز واقع در میدان طالقانی، بلوار تعاون قرار گرفته و همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲ بعد از ظهر آماده ارائه خدمات مشاوره ایحقوقی به مراجعه کنندگان هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.