ضدعفونی حوزه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از ضد عفونی حوزه‌های امتحانی کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پرویز ملک زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان با اشاره به ضدعفونی حوزه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد در این دانشگاه گفت: به دنبال تعویق آزمون‌های مختلف به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، آزمون کارشناسی ارشد در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در نوبت صبح و با حضور چهار هزار و ۳۰۷ داوطلب در پردیس شماره یک دانشگاه سمنان در دانشکده‌های مهندسی برق، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، علوم انسانی، پردیس علوم پایه و تالار امیرکبیر برگزار خواهد شد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری تاکید کرد: دانشگاه سمنان تمام امکانات بهداشتی خود را به کار خواهد گرفت که بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی ارسال‌شده از سوی سازمان سنجش، این آزمون‌ها را برگزار نماید و آرامش خاطر داوطلبان و خانواده‌های آنان را جلب نماید.

ملک زاده تصریح کرد: به همین منظور ضد عفونی کامل فضا‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری آزمون است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت دانشگاه ۲۴ ساعت قبل از برگزاری هر آزمون کارشناسی ارشد انجام می‌شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری اظهار داشت: در بخش فاصله‌گذاری اجتماعی نیز تصمیم گرفته شده است ورودی‌های اصلی دانشگاه برای رعایت این امر افزایش یابد، ضمن اینکه تب‌سنجی افراد مشکوک در هنگام ورود داوطلبان با کمک کارشناسان بهداشت و سلامت و همکاری هلال احمر انجام خواهد شد و افراد مشکوک به بیماری کرونا در مکانی جدا از سایر داوطلبان آزمون می‌دهند.

او گفت: در بخش بازرسی‌های بدنی با علامتگذاری‌های که انجام شده سعی شده علاوه بر حفظ فاصله‌گذاری، دستورالعمل‌های بهداشتی نیز از سوی بازرسان رعایت شود به طوری‌که بازرسان علاوه بر استفاده از تجهیزات بهداشتی لازم شامل ماسک و ... بازرسی‌های را با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می‌دهند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که در نظر گرفته شده افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داوطلبان در هنگام آزمون و افزایش درب‌های خروجی است تا تجمعی در حین خروج داوطلبان از محل آزمون ایجاد نشود.

پرویز ملک زاده از داوطلبان خواست: حتما در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف، جزوه ) با خود به همراه نیاورند چرا که امکان نگهداری از وسایل اضافی داوطلبان با توجه به بیماری کرونا به مراتب برای ما سخت و دشوار است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.