پیش بینی ۷۰۰ تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی دراستان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان همدان برای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

پیش بینی ۷۰۰ تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی دراستان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اگر روند شیوع ویروس کرونا در استان همدان دوباره به اوج برسد این بار با کمبود کمبود تخت بیمارستانی در استان همدان مواجه می‌شویم.
او با اشاره به پیش بینی ۷۰۰ تخت بیمارستانی استان همدان برای بیماران مبتلا به کرونا یادآور شد: اگر روند شیوع ویروس کرونا در استان همدان دوباره به اوج برسد این بار با کمبود کمبود تخت بیمارستانی در استان همدان مواجه می‌شویم.


حیدری مقدم با بیان اینکه کرونا ادامه دارد، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ۷ شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز و نارنجی است.

این مسئول با اشاره به اینکه با گذر از اوج دوم همه گیری کرونا چهار شهرستان همدان، ملایر، بهار و کبودرآهنگ در وضعیت قرمز و شهرستان‌های رزن، اسدآباد و تویسرکان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند، افزود: شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان همدان از سه هزار و ۱۵۰ نفر فراتر رفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: شهرستان‌های فامنین و نهاوند در شرایط زرد شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار دارند.

حیدری مقدم تب، تنگی نفس و سرفه خشک را سه علامت شایع کرونا برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر بدن درد، اسهال و استفراغ، کوفتگی و در سنین پایین‌تر سوزش و تکرر ادرار از علائم بیماری کرونا است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.