عرضه مرغ در کشتارگاه‌ها کاهش نداشته است

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: به هیچ وجه عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها کاهش نداشته است.

عرضه مرغ در کشتارگاه‌ها کاهش نداشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دو روز است که به گفته مرغ فروشی‌ها عرضه‌ی گوشت مرغ به مغازه‌ها کاهش یافته است، آن‌ها می‌گویند عرضه‌ی روزانه گوشت مرغ در همدان به یک چهارم روز‌های پیش رسیده است. آن‌ها می‌گویند عرضه‌ی روزانه گوشت مرغ در همدان به یک چهارم روز‌های پیش رسیده است همچنین مردمی هم که دنبال خرید گوشت مرغ هستند گلایه‌مند از کمبود گوشت مرغ و هم افزایش قیمت آن هستند.

قیمت گوشت مرغ امسال با قیمت هر کیلو گرم ۸ هزار تومان شروع شد و این روز‌ها به هر کیلو گرم ۱۵ هزار تومان رسید، از طرفی تولید کنندگان و صاحبان مرغداری‌ها هم تا پیش از افزایش قیمت ها، ارزانی قیمت مرغ را باعث ورشکستی و خسارات مالی بالای خود می‌دانستند.

در این خصوص فضلی، معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار می‌گوید: به هیچ وجه عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها کاهش نیافته است و همچنان روزانه ۱۸۰ تا ۱۹۰ تن مرغ زنده کشتار و وارد بازار استان می‌شود.


او افزود: با توجه به بالا رفتن قیمت گوشت مرغ در استان‌های همجوار، صاحبان مرغداری‌های استان هم خواستار افزایش قیمت گوشت مرغ شده اند که این موضوع در دست بررسی است.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار