به مناسبت عید غدیر انجام شد؛

تجلیل از ۴۰ نفر از مدیران و کارکنان سادات شهرداری منطقه ۱۶ تهران

۴۰ نفر از مدیران و کارکنان سادات و ایثارگر شهرداری منطقه ۱۶ تهران به مناسبت عید سعید غدیر تقدیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی مراسمی باشکوه از ۴۰ نفر از مدیران و پرسنل سادات منطقه ۱۶ به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم با حضور شهردار منطقه، جمعی از معاونان، مدیران و پرسنل تقدیر به عمل آمد.

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ تهران، در آیین تجلیل از کارکنان و ایثارگران سادات که با حضور جمعی از مدیران، معاونان و پرسنل به همت معاونت توسعه منابع انسانی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر عید برادری است و در این روز خداوند عزوجل دین خود را با امامت حضرت علی بن ابیطالب(ع) تکمیل کرده است.

وی ضمن تبریک عید اخوت به کارکنان منطقه ۱۶، گفت: دیدار و تکریم از سادات از کارهای پسندیده در عید غدیر است و به همین منظور در آستانه این عید بزرگ بر خود واجب دانستیم تا ضمن تبریک این عید فرخنده به کارکنان، از سادات منطقه تقدیر کنیم و به دلیل مشکلات به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مراسم در فضای باز و بدون حضور دیگر پرسنل برگزار شد.

پورنصر افزود: احترامی که مردم در این روز به سادات می‌گذارند همان احترامی است که به ولایت و امامت می‌نهند و این بار مسئولیت سادات را سنگین‌تر می‌کند.

شهردار منطقه ۱۶ تهران، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل حضور ۵۰ درصدی پرسنل در محل کار را از حاضران خواستار شد و گفت: امیدواریم بعد از پایان این روزهای سخت این عید بزرگ را با حضور همه همکاران و شهروندان منطقه جشن بگیریم.

در پایان این مراسم، شهردار منطقه ۱۶ از مدیران و پرسنل سادات تقدیر و تشکر کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار