امسال مراسم دیدار با خانواده شهدای رسانه نهاوند برگزار نمی‌شود

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی مراسم دیدار با خانواده شهدای رسانه نهاوند برگزار نمی‌شود.

امسال مراسم دیدار با خانواده شهدای رسانه نهاوند برگزار نمی‌شودعلی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی و رعایت سلامتی و حال والدین و خانواده شهدای رسانه مراسم دیدار اهالی رسانه با خانواده شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری برگزار نمی‌شود.

او افزود: هرسال در روز خبرنگار اهالی رسانه به همراه مسئولان و امام جمعه در منزل دو شهید رسانه شهرستان نهاوند حضور پیدا می‌کردند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند بیان کرد: از آنجا که سلامت والدین و خانواده شهدا برای همه اهالی رسانه مهم است امسال در روز ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اهالی رسانه این مراسم را لغو و به زمان دیگری موکول کردند.

سهرابی گفت: بعد از شرایط کرونایی خبرنگاران بسیجی در منزل دو شهید رسانه شهرستان حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک پای درد دل و خاطرات آن‌ها می‌نشینند.

او افزود: این مراسم به همت اهالی رسانه و خبرنگاران بسیجی بیش از ۸سال است که برگزار می‌شود و تاکنون تمبر و لوح یادبود و ساعت رومیزی مزین به تصویر این دو شهید تهیه و تحویل خانواده آن‌ها شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.