روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی اصحاب رسانه است

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی اصحاب رسانه است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۱۷ مرداد ماه، شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار در تقویم به ثبت رسیده است. روزی که یادآور حماسه آفرینی انسان‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.

او بیان داشت: بی شک تبلور حقیقت در جامعه و بیان تصویری روشن و شفاف از کارآمدی کشور و ایجاد فضای پرنشاط اجتماعی و امید به آینده، مرهون عزم جدی و تلاش جهادی و ایثارگرانه جامعه رسانه‌ای کشور است و برای آنانی که کسوت آگاهی بخشی و خبرنگاری را به عنوان حرفه شغلی خود برگزیده اند، سعادت و افتخار بزرگی است.

عبدی پور افزود: به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان بهبهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت مقام والای تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، این روز پر منزلت را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان تبریک عرض نموده و از توجه و اهتمام ویژه این عزیزان در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت‌های آموزش و پرورش بهبهان قدردانی می‌کنم. امید که در پرتو الطاف الهی همواره سرافراز، پرتوان و سربلند باشید.

انتهای پیام/م

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.