کارزار انتخاباتی ترامپ فیسبوک را به نشان دادن «تعصب آشکار» متهم کرد

به دنبال حذف شدن یکی از پُست‌های ترامپ از فیسبوک، کارزار انتخاباتی او این شبکه اجتماعی را به نشان دادن «تعصب آشکار» متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پس از آنکه فیسبوک روز چهارشنبه یکی از پُست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را که در آن ادعا می‌کند کودکان در مقابل ویروس کرونا مصونیت دارند حذف کرد کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا این شبکه اجتماعی را به نشان دادن «تعصب آشکار» متهم کرد.

در این پُست که یک فایل ویدئویی از مصاحبه ترامپ با شبکه فاکس نیوز بود او ادعا می‌کرد که کودکان در برابر ویروس کرونا مصونیت دارند.

فیسبوک اعلام کرد که این فایل حذف شده، زیرا حاوی «ادعا‌های دروغین» بوده است. در واکنش به این اقدام فیسبوک، کورتنی پارلا، معاون دبیر مطبوعاتی تبلیغات انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد «رئیس جمهور اظهار داشت که کودکان کمتر مستعد ابتلا به ویروس کرونا هستند. یک روز دیگر و یک نمایش دیگر از تعصب آشکار سیلیکون ولیی علیه رئیس جمهور، که قوانین فقط در یک جهت اجرا می‌شود. رسانه‌های اجتماعی حامی حقیقت نیستند.»

فیسبوک پیش‌تر نیز تبلیغات انتخاباتی ترامپ را حذف کرده بود، اما چهارشنبه نخستین باری بود که این شرکت، پُستی را از صفحه اصلی ترامپ حذف کرد. روز گذشته این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد این ویدئو حذف شده است، زیرا «شامل ادعا‌های دروغین مبنی بر مصون بودن گروهی از افراد در برابر کووید-۱۹ است و این نقض خط مشی‌های ما در مورد خطرات و مضرات ارائه اطلاعات نادرست از کروناست.»

اطلاعات به دست آمده از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون نشان داده است که کودکان نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند، اما شدت بیماری و همچنین احتمال مرگ آن‌ها کمتر از بزرگسالان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار