مدیرکل محیط زیست لرستان:

۱۷ پرونده قضایی تخلفات محیط زیستی در لرستان تشکیل شد

مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: ۱۷ پرونده تخلفات در حوزه محیط زیست لرستان تشکیل شد که از این تعداد هفت پرونده مربوط به صنایع بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند،مدیر کل محیط زیست لرستان  اظهار داشت: در حوزه صنایع آلاینده از ابتدای سال تاکنون ۳۷ اخطار به این واحد‌ها ارائه شده است و این واحد‌ها ملزم هستند رفع آلودگی را انجام دهند.

او افزود: همچنین در این مدت ۱۷ پرونده تخلف در حوزه محیط زیست لرستان تشکیل شده که از این تعداد هفت پرونده در حوزه صنایع و ۱۰ پرونده مربوط به دیگر تخلفات از جمله تخریب محیط زیست و یا راه اندازی واحدی بدون مجوز بوده است.

مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به پایش صنایع استان تصریح کرد: پایش صنایع هر سه ماه یکبار انجام می‌شود و با شیوع کرونا، پایش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خصوص بی خطر سازی زباله‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر این واحد‌ها مشکلی ندارند.

فتحی بیرانوند عنوان کرد: همه واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی که مولد آلودگی هوا، صوتی و پساب هستند پایش شده اند.

او از پلمپ یک واحد شن و ماسه خبر داد و گفت: یک واحد شن و ماسه در شهرستان ازنا که اخطار‌های محیط زیست را در زمان مقرر انجام نداده بود، پلمپ شد که این واحد مربوط به بخش خصوصی بوده است، همچنین یک واحد الکل سازی به خاطر مشکل آلودگی به مراجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.