جهاددانشگاهی سرمنشا تحول در حوزه علوم و فنون است

 استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که جهاددانشگاهی سرمنشا تحول در حوزه علوم و فنون است، گفت: دانشگاه‌های پیش از انقلاب عمدتا آموزش محور و بر مبنای نظریه‌پردازی بودند که ورود به جامعه و انجام کار‌های علمی برای جامعه توسط دانشگاه‌ها از سوی جهاددانشگاهی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پورمحمدی  استاندار آذربایجان‌شرقی فرا رسیدن ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را تبریک گفت  و از زحمات فعلان حوزه رسانه و خبر  نیز به مناسبت روز خبرنگار قدردانی کرد.

او در ادامه به دستاورد‌های جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: جهاددانشگاهی ۴۰ سال پیش، با  هدف تشکیل پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های نسل چهارم مسئولیت پذیر اجتماعی امروزی، تاسیس شد.

او با بیان این‌که ساختار‌های علمی که سال‌ها پیش بر روی‌ آنها سرمایه گذاری شده بود، در دوران کرونایی، در سطح مناسبی نمود پیدا کردند، افزود: کار‌هایی که ساختار‌های علمی ما در ارتباط با بیماری کرونا عرضه کردند، آزمون خوبی بود و نشان داد که سرمایه گذاری بر ساختار‌های علمی، نقش اساسی دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: ارزیابی بنده این است که کار‌های خوبی توسط جهاددانشگاهی انجام شده و در حال انجام است؛ امیدواریم این اهتمام و جدیت تداوم یابد و شاهد تحولات بیشتر در حوزه‌های علمی و فناوری استان باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.