انجام تمرینات ورزشی ملی پوش کیک بوکسبنگ در خانه

ورزشکار خوزستانی تیم ملی کیک بوکسینگ تمرینات ورزشی خود را در خانه دنبال می‌کند.

پویا امیری ملی پوش کیک بوکسینگ کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس در حالت قرنطینه تمرینات ورزشی را دنبال ‌می‌کنم و به زودی با شروع دوباره مسابقات تیم ملی کیک بوکسینگ با قدرت به رقابت می‌پردازم.

او با اشاره به مسابقات تیم ملی کیک بوکسینگ کشور بیان داشت: اسفند ماه پارسال قرار بود برای بازی انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا در میلان ایتالیا شرکت کنم که به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی‌ها لغو شد.

امیری افزود: در سال ٨٤ در اولین استاژ فنی کیک بوکس ایران با مربیگری محمد توحیدی شرکت کردم. بعد در سال ٨٨ وارد دانشگاه آبادان شدم و به دلیل آشناییم با رشته کاراته با پیشنهاد مسئول ورزش دانشگاه آبادان در مسابقات کاراته ٢ سال برای این تیم بازی کردم و بعد از اتمام دانشگاه در سال ٩٣ کیک بوکسینگ رو نظر استاد بزاجانی به صورت حرفه‌ای آغاز کردم.

این ملی پوش خوزستانی تصریح کرد: در مسابقات انتخابی کارگران شرکت کردم و بعد از آن به عضویت تیم ملی کیک بوکس در اومدم و بعد در مسابقات جهانی هندوستان موفق به کسب مدال طلای جهانی شدم و در تک بازی کمربند طلایی موفق شدم حریف قدر از کشور میزبان شکست دهم و از دست وزیر ورزش وقت کمربند طلا دریافت کنم.

او گفت: بعد از آن مسابقات به دلیل شکستگی مچ دست و مچ پا و مصدومیت شدید از ناحیه همسترینگ به مدت یک سال  به درمان پرداختم و سپس در مسابقات آسیایی آذربایجان در سال ٩٧ شرکت کردم و موفق به کسب مدال نقره شدم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.