آغاز توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقی

توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی تامین شده توسط بسیجیان و خیران استان آذربایجان شرقی در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی تامین شده توسط بسیجیان و خیران استان آذربایجان شرقی، امروز در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از حسینیه سپاه عاشورا آغاز شد.

در این حرکت بزرگ جهادی که بصورت همزمان در تبریز و تمام شهر‌ها و روستا‌های آذربایجان شرقی پیش می‌رود؛ خانوار‌های آسیب دیده از کرونا در مقطع دوم رزمایش در دهه محرم و مقطع سوم رزمایش در آخر صفر بسته های معیشتی را دریافت می‌کنند.

در مرحله نخست این رزمایش در استان آذربایجان‌شرقی به همت سپاه عاشورا، بسیجیان و خیرین بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و حاشیه‌نشینان توزیع شد و در مرحله دوم این رزمایش  ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع می شود.

سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا در مقطع اول مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه عاشورا گفت: در آستانه عید غدیر خم جهادگران عاشورایی رزمایش کمک مومنانه را همزمان با تبریز در ۱۹ شهرستان شروع کردند.

او با بیان اینکه در این‌مرحله ۵۰ هزار بسته در سطح استان توزیع خواهند کرد، گفت: در کنار کمک‌های معیشتی ۲۸ سرویس جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ادامه این رزمایش در ماه‌های محرم و صفر گفت: به فضل الهی مقطع دوم رزمایش در دهه محرم و مقطع سوم رزمایش در آخر صفر برگزار می‌شود و جمعاً ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

او با تاکید بر شناسایی معسرین و آسیب دیدگان از کرونا شامل افراد بیکار شده، صاحبان کسب و کار‌های تعطیل شده و اقشار مستضعف جامعه در پهنه محلات و روستا‌ها توسط بسیج گفت: بانک اطلاعاتی فراهم شده، زمینه را برای رساندن بسته‌های حمایتی به دست جامعه هدف با کمترین ضریب خطا فراهم کرده است.

او با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که به مدد الهی از این امتحان سربلند بیرون بیاییم، گفت: مواسات و همدلی را از اهل بیت عصمت و طهارت و سیره امیرالمومنین (ع) آموخته ایم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.