آغاز طرح تابستانه کتاب در استان قزوین

طرح تابستانه کتاب با ۲۰درصد تخفیف از عید سعید غدیر خم در کتابفروشی‌های استان قزوین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طرح تابستانه کتاب از شنبه ۱۸ مرداد ماه همزمان با عید سعید غدیر خم در استان آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد به مدت ۱۲ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان قزوین ادامه دارد.

اسماعیلی افزود: در این طرح ۱۰ کتابفروشی در چهاردهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب شرکت کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در طرح تابستانه کتاب علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

او افزود: کتابفروشی‌های که در این طرح شرکت کردند شامل فروشگاه پویا کتاب در میدان عدل، هنر و کتاب در خیابان فردوسی، کتابسرای علامه در چهارراه نادری، کتابسرای مینوی خرد در چهارراه پادگان، فطرس در شهر محمدیه، رخداد در میدان عدل، پاتوق کتاب در خیابان نادری جنوبی، آریا کتاب در خیام شمالی، شهر کتاب در بلوار نخبگان و خانه کتاب اوستا در خیابان غفاری مجتمع برهان می‌باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: در «تابستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

اسماعیلی در پایان افزود: با اجرای طرح تابستانه کتاب، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.