خبرگزاری صدا و سیمای همدان در بین ۷ خبرگزاری استان‌های برتر کشور

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: خبرگزاری صدا وسیمای مرکز همدان به رتبه‌های خوبی در بخش خبر رسیده است و در بین رتبه‌های چهارم تا هفتم کشور قرار دارد.

خبرگزاری صدا و سیمای همدان در بین ۷ خبرگزاری استان‌های برتر کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان امروز در مراسم روز خبرنگار گفت: خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان هم اکنون بین ۷ استان برتر کشور قرار دارد.

او با بیان اینکه خبر نگاران لحظه‌های ناب را کسب می‌کنند و آن را به مردم انتقال می‌دهند افزود: خبرنگاران تیز بین و شکار کننده لحظات ناب هستند و دقت و سرعت آن‌ها باعث شده تا وظیفه آن‌ها سنگین‌تر شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، خبرنگاران را خداوندان دل معرفی کرد و گفت: شما تولید کننده و انتشار دهنده خبر هستید.

دهقان نیری بیان کرد: خبرنگاران در نقطه مرکزی خبر قرار دارند و استان ما در بین رتبه‌های چهارم تا هفتم کشور را در بخش‌های خبری دارند.

او با بیان اینکه رسالت خبر رسالتی انبیایی است، افزود: در آستانه عید غدیر خم و روز خبرنگار از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تجلیل شد.

در این مراسم از خانواده‌های مرحوم قرابی، تراکمه و کاشی از فعالان صدا و سیما، اصحاب رسانه و پیشکسوتان خبر همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: صدا و سیما ، خبرگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.