مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل:

ناحیه صنعتی شهر انگوت تا پایان امسال آماده سازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ناحیه صنعتی انگوت در شهرستان گرمی در حال آماده سازی است.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ناحیه صنعتی انگوت در شهرستان گرمی در حال آماده سازی است که تلاش می‌شود زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی تا پایان سال ۹۹ آماده و به متقاضیان واگذار شود.

او افزود: تسطیح اراضی و آماده سازی این ناحیه صنعتی در حال انجام است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم، تلاش می‌شود این ناحیه صنعتی تا پایان امسال به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیارد ریال برای آماده سازی این ناحیه صنعتی هزینه شده است، ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت این ناحیه به اعتبارات بیشتری نیاز است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، آماده سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی تسهیل خواهد شد.

اهلی شهرستان گرمی را با توجه به واقع شدن در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان، بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: ناحیه صنعتی انگوت با مساحت ۳۰ هکتار در منطقه محروم شهرستان گرمی قرار گرفته که پس از تکمیل زیرساخت ها، آماده جذب و استقرار سرمایه گذاران در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

او تصریح کرد: مسئولان ارشد استان نگاه ویژه‌ای به توسعه شهرک‌های صنعتی دارند، که در این خصوص ایجاد و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه ریزی استان مورد تصویب قرار گرفته و همه تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی بر آن است تا ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید در استان هرچه سریعتر تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در پایان ابراز امیدواری کرد تا با آغاز واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی انگوت، شاهد شکوفایی روز افزون این منطقه از استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار