برگزاری سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌منظور رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و با هدف ایجاد رونق اقتصادی و جهش تولید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل در سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تحقق جهش تولید مستلزم همکاری تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی استان در عمل به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان می باشد.

او افزود: با توجه به اینکه ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی می تواند در رونق تولید تاثیرگذار باشد در همین راستا کارشناسان سازمان بصورت مستمر مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی و همچنین طرحهای در حال احداث را بررسی میکنند تا مشکلات احتمالی را رفع نمایند.

صادقی ضمن تشریح برنامه های تدوین شده در وزارت متبوع برای سال جهش تولید و تاکید مقام عالی وزارت برای تحقق این برنامه ، گفت: این سازمان به تبع از وزارت متبوع به عنوان یکی از اصلی ترین نهادهای مخاطب نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری است لذا برنامه های گسترده ای را در دستور کار قرار داده و مجموعه سازمان تلاش خود را برای تحقق جهش تولید و حمایت از واحدهای تولیدی بکار می گیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.