معاون استاندار اردبیل:

واحد‌های دارای مشکل از سوی دستگاه‌های اجرایی حمایت می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: واحد‌های دارای مشکل از سوی دستگاه‌های اجرایی حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، امروز در جلسه ستاد تسهیل استان گفت: هدف دولت در سال جهش تولید رونق و توسعه واحدهای تولیدی و افزایش تولیدات داخلی است برای این منظور در این ستاد نهایت تلاش ما رفع مشکلات تولید کنندگان و افزایش میزان اشتغال است.

او با اشاره به اینکه دستگاه ها باید در مرحله اول در ادارات مشکلات را حل کنند و در صورت نیاز مصوبه به ستاد تسهیل ارجاع شود افزود:این جلسات بصورت مرتب برگزار می شود و در صورت نیاز جهت حل مشکلات واحدها و طرح ها مصوبات حمایتی صورت می گیرد.

عزیزی گفت: تلاش ما حل و فصل مشکلات بین واحدها و بانکهای عامل با حضور طرفین است که به جهت مشکلاتی که ویروس کرونا خلق کرده مالکان واحدهای تولیدی بصورت تلفنی مشکلات خود را مطرح و نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک ها با حضور در جلسه پاسخ می دهند.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: طبق مصوبه و دستورالعمل بانک مرکزی ، بانک ها در ثبت نام و اعطای تسهیلات کرونا نیازی به استعلام مراجعه کنندگان  از سازمان تامین اجتماعی استان ندارند.

در این جلسه پرونده ۵ واحد تولیدی از قبیل تولید ماسک و پوشاک ایمانی، کارگاه پلاستیک خورد کن جبرائیلی،سنگ بری آرتا صالحی فر، چند مورد مسایل بیمه تامین اجتماعی بررسی و و تعیین و تکلیف شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار