اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته در اردبیل/ استقرار ۵۲ تیم خودرویی در محور‌های مواصلاتی

رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: پلیس راه استان اردبیل در پایان هفته جاری و همچنین تعطیلات خاص در طول سال تمهیدات ویژه ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل را در دستور کار خود قرار می‌دهد که این تمهیدات در روز عید غدیر خم نیز اعمال خواهد شد.

او افزود: در تعطیلات آخر هفته و روز عید غدیر خم تعداد ۵۲ تیم خودرویی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل وو نقاط حادثه خیر مستقر خواهند شد ضمن اینکه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نیز در محور‌های مواصلاتی در این ایام اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای تمامی کامیون‌ها و خودرو‌های سنگین خبر داد و افزود: محدودیت تردد در تمامی محور‌ها برای تمامی خودرو‌ها آزاد است به استثناء مسیر اردبیل آستارا و بالعکس در این ایام برای وسایط نقلیه سنگین و کامیون‌ها به جزء کامیون‌های حامل سوخت ممنوع خواهد بود.

سرهنگ صفوی بیان کرد: ساعت ممنوعیت برای کامیون‌ها برای روز جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ شب خواهد بود و برای روز شنبه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در محور‌های مواصلاتی ممنوعیت اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.