مدیر توزیع برق امیدیه خبر داد:

کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج بیت کوین در میانکوه امیدیه

مطوریان پور گفت: ۲۲ دستگاه غیرمجاز استخراج بیت کوین در میانکوه شهرستان امیدیه کشف شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مطوریان پور مدیر توزیع برق امیدیه گفت: پی دریافت گزارشاتی از اداره حراست و حقوقی توزیع برق این شهرستان مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه بیت کوین در شهر میانکوه و تائید صحت گزارش واصله، پس از هماهنگی با مراجع قضایی مجوز ورود به محل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کسب شد.

او با اشاره به حضور پرسنل نیروی انتظامی، نیرو‌های حراست و کارشناس حقوقی برای جمع آوری دستگاه‌های بیت کوین اقدام شد، اظهار داشت: در محل مذکور تعداد ۲۲ ماینر وجود داشت که به شکل بی رویه‌ای از برق غیر مجاز استفاده می‌کردند.

مطوریان پور با اشاره به اینکه از برق مصرف برای این ماینر‌ها به شکل غیرمجاز از شبکه تامین می‌شد، بیان کرد: هر دستگاه ماینر مصرفی برابر با ۲ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ وات در طول شبانه روز دارد و این میزان برق مصرفی آن هم در شرایطی که با اوج مصرف بار مواجه هستیم، شرایط سخت و مشکلی را برای ما به وجود آورده است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از همکاری دادستان عمومی و انقلاب و فرمانده نیروی انتظامی برای جمع آوری دستگاه‌های بیت کوین و قدردانی کرد و از مالکان کارگاه‌های تولیدی در هنگام اجاره ملک مربوطه دقت نظر بیشتری کنند و بدانند که به چه افرادی ملک شان را واگذار می‌نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار