سرپرست وزارت صمت خبر داد؛

افزایش تولید ۲۰ درصدی در صنعت خودرو سازی

مدرس خیابانی گفت: صنعت خودروسازی در کشور، افزایش ۲۰ درصدی و تولید آلومینیوم افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری از خط تولید شرکت نفیس پارت در شهرک صنعتی زبرخان گفت: صنعت خودروسازی در کشور افزایش ۲۰ درصدی ، میزان تولید آلمینیوم افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

او با اشاره به ترک ایران توسط غول‌های خودروسازی کره، افزود: همه انتظار داشتند خودروسازی کشور تعطیل شود، اما در این شرایط سخت، ۲۰ درصد افزایش تولید در صنعت خودرو داشتیم.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افتتاح هر طرح جدید خاری در چشم دشمنان است، ادامه داد: خوشبختانه این صنعت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی بخش تولید با شتاب به حرکت خود ادامه می‌دهد، همه این‌ها نتیجه صبوری و مقاومت عوامل تولید است.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه امسال به خوبی به شعار جهش تولید عمل می‌شود، بیان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم در کنار جهش تولید حمایت از تولید داخلی و بومی‌سازی محقق شود.
 

بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه نتیجه و ثمره جهش تولید باید در سفره مردم مشهود باشد، تصریح کرد: با افزایش میزان اشتغال برای جوانان ایرانی سفره مردم پررنگ‌تر می‌شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.