نام نویسی ۱۹۰۰۰ نفر در طرح ملی مسکن استان همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از نام نویسی ۱۹ هزارنفر درطرح ملی مسکن طی دو مرحله در این استان خبرداد.

نام نویسی ۱۹۰۰۰ نفر در طرح ملی مسکن استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از زمین‌های تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآباد گفت:این زمین‌ها که قول آن قبلا به تعاونی داده شده است تقریبا سی هکتار بوده که بخشی از آن قابلیت مسکونی دارد.


او ادامه داد: کمیته‌های فنی و کار آزمایشگاه ژئوتکنیک آغاز شده و اگر نتایج آزمایشگاهی و فنی مشخص شود ۸ هکتار مشخص شده را قبل از اجرایی شدن طرح تفصیلی جدید بصورت ویژه به شورای عالی می‌فرستیم.


حسینی اظهار داشت: اقدام طرح ملی نیز در شهرستان اسدآباد آغاز شده و اراضی طبق صورتجلسه به بنیادمسکن داده شده است.
این مسئول بیان کرد: طرح اقدام ملی که از مدتی در کشور کلید خورده در همدان متناسب با نیاز شهرستان‌ها و مرکز استان ثبت نام شده که در مرحله اول سه هزار نفر متقاضی و در بازگشایی مجدد سامانه، ۱۶ هزار نفر، و در مجموع ۱۹۰۰۰ نفر ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: در حال پالایش شرایط چهارگانه متاهل بودن، داشتن سابقه سکونت در همان شهر، نداشتن سابقه مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی این نوزده هزار نفر هستیم.

زمین‌های برای این موضوع مشخص شده و بنیاد مسکن بعنوان کارگزار اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت اجرای این پروژه را به عهده دارد و برای مرحله اول ۱۳۵۰ واحد در استان همدان به بنیاد مسکن تحویل داده شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار