استاندار مازندران:

اسناد قله دماوند به نام منابع طبیعی صادر شد

حسین زادگان با بیان اینکه دماوند انفال ملی محسوب می شود از صدور اسناد قله دماوند به نام منابع طبیعی خبر داد.

اسناد قله دماوند به نام منابع طبیعی صادر شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران  با اشاره به اینکه تاکنون چهار جلسه برای پیگیری مسائل مربوط به سد فینسک و موقوفات برگزارشد، گفت: استانداری مسئولانه نسبت به انتقال مباحث فنی و همچنین ملاحظات اجتماعی در سطوح ملی اقدام کرده است.

او تصریح کرد: موضوع قله دماوند در نگاه تمامی مسئولان استانی و ملی به عنوان انفال مورد پذیرش و تاکید قرار گرفت و با همین رویکرد اقدام به صدور اسناد قله دماوند بنام منابع طبیعی اقدام شد.


بیشتر بخوانید

حسین زادگان اظهار داشت: تلاش شد تا از شکل گیری نگاه تقابلی میان دو مفهوم موقوفات با انفال اجتناب شود و همچنین با انتقال حساسیت‌های عمومی، زمینه اعاده دادرسی پرونده موقوفات در قوه قضائیه صورت گرفت و امیدواریم براساس مدارک و اسناد تصمیم قانونی اتخاذ و نسبت به تأمین نظر افکار عمومی اقدام شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه به افکار عمومی اطمینان می‌دهیم که انفال در استان حراست خواهد شد، اظهار کرد: استانداری از سال‌های گذشته نسبت به انتقال حساسیت مربوط به احداث سد اقدام کرد و در شرایط فعلی نیز در این زمینه ورود مسئولانه داشته است . 

او یادآور شد:   اراضی با ماهیت انفال (اراضی جنگلی و مراتع) صرف نظر از عنوان انفال و یا موقوفه قطعاً در قالب ضوابط تعیین شده از سوی دولت قابلیت بهره برداری دارد و این اطمینان داده می‌شود که حراست از این منابع را جز وظایف خود می‌دانیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۶:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
تصرف منابع طبیعی کاری ندارد یک مشت بلوک و شن بار می کنید و یک دیوار بدون شالوده می سازید
بعضی بشکه می برند داخل کوه و درخت می کارند
پایین کوه که سنگ خالی است و خاک وجود ندارند گل می ریزند و درخت می کارند
آینده ممکن است مدعی پیدا شود یا نشود