نارضایتی ۷۱ درصدی صهیونیست‌ها از کابینه اسرائیل

آخرین نظرسنجی در رژیم صهیونیستی، از نارضایتی ۷۱ درصدی صهیونیست‌ها از کابینه این رژیم به نخست‌وزیری نتانیاهو حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، یک نظرسنجی در کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد که ۷۱ درصد از صهیونیست‌ها از نحوه مدیریت کابینه اسرائیل در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا ناراضی هستند و تصور می‌کنند که کابینه این رژیم نتوانسته ضررهای اقتصادی فراوان ویروس کرونا را کم‌اثرتر کند. ۵۹ درصد از صهیونیست‌ها هم از شخص بنیامین نتانیاهو ناامید هستند.

براساس نظرسنجی‌ انجام شده، ۵۱ درصد صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که نتانیاهو می‌تواند در مقام نخست‌وزیری بماند. در حالی که ۳۱ درصد بنی گانتس را شایسته نخست‌وزیری می‌دانند.

طی هفته‌های اخیر، اعتراضات گسترده‌ای در مقابل محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ثبت شد. صهیونیست‌های عصبانی از فساد اقتصادی نتانیاهو که وی را به دادگاه کشانده، گفتند و تاکید کردند که وی نتوانسته شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی را کنترل کند.

نتانیاهو هم در مقابل، معترضان صهیونیستی را «آشوب‌طلب» خوانده است. بنی گانتس که در ائتلاف نتانیاهو به‌سر می‌برد، از اعتراضات جاری علیه نخست‌وزیر این رژیم حمایت کرده است.

نتانیاهو تحت پرونده‌هایی موسوم به «هزاره» به فساد گسترده اقتصادی متهم شده، همچنین دادگاه اعلام کرده که شواهدی وجود دارد که از سوء استفاده نتانیاهو از قدرت حکایت می‌کند. دادستان عالی رژیم صهیونیستی، نخست‌وزیری فردی که در دادگاه متهم است را یک شکست اخلاقی برای صهیونیست‌ها خوانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار