۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی اهدا شد

اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در آستانه عید سعید غدیر خم با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۷۵ میلیارد ریال به نوعروسان به مناسبت عید سعید غدیر شامگاه پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز برگزار شد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر ترویج فرهنگ ازدواج تاکید فراوان دارند، اما با توجه به شرایط اقتصادی، تهیه جهیزیه برای تعدادی از زوج‌ها دشوار است.

وی با بیان اینکه به مناسبت عید سعید غدیر ۲۰۰ سری جهیزیه از سوی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و ۳۰۰ سری نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های جوان اهدا شد، افزود: امید می‌رود بخشی از مشکلات این زوج‌های جوان برای آغاز زندگی برطرف شود، ضمن اینکه رفع مشکلات جوانان و آسان کردن امر ازدواج برای آن‌ها رسالتی است که بر دوش همه ما قرار دارد و امید است که با ورود خیران و حمایت آن‌ها بتوانیم این سنت حسنه را ادامه دهیم.

علی جمالپور عضو گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) (بنیاد احساس خوزستان) گفت: ۱۰۰ سری از این جهیزیه‌ها شامل؛ یخچال، فرش، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه و پتو در این آیین به نوعروسان اهدا شد و ۴۰۰ سری دیگر نیز در هفته آینده بین زوج‌های سطح استان توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه در ماه‌های آینده نیز در شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و آبادان اهدای جهیزیه به نوعروسان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، اظهار داشت: در یک سال گذشته با توجه به خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی، سیل و زلزله حدود ۸۲ هزار قلم کالا بین مردم استان خوزستان توزیع شده و این نهضت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.