افزایش ۱۱ درصدی مصرف CNG در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۱۱ درصدی مصرف سی ان جی کردستانی‌ها در تیرماه امسال خبر داد.

عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به کاهش میزان مصرف بنزین ناشی ازمصرف این میزان سی ان جی در سبد سوخت مصرفی استان افزود: مزایای زیست محیطی و اقتصادی استفاده از سوخت سی ان جی و تبلیغات و فرهنگ سازی صورت گرفته توسط منطقه در خصوص طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودرو‌های عمومی در افزایش مصرف این سوخت پاک در استان تاثیر گذار بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در تیر ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در استان مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۱ درصدی همراه بوده است.

گیتی منش سپس به ثبت نام ۳۶۵ نفر و انجام فرآیند تبدیل رایگان خوردر‌های عمومی در استان اشاره کرد و افزود:علیرغم غیرفعال بودن کارگاه تبدیل در استان اقدامات خوبی جهت فعال نمودن این کارگاه‌ها در روز‌های آتی صورت پذیرفته است.

گیتی منش از صاحبان خودرو‌های ناوگان حمل ونقل عمومی درخواست کرد که در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند که تا زمان تبدیل به دو گانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند در غیر این صورت سهمیه اعتباری آن‌ها کاسته شده و همانندخودرو‌های عادی به آنان سهمیه سوخت تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.