حضور ماموران آتش نشانی مهاباد در کنـــکور ارشـــد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: نیرو‌های آتش نشانی فردا در محل برگزاری کنکور ارشد این شهرستان به صورت آماده باش برای جلوگیری و اقدام به موقع در هنگام وقوع خطرات احتمالی حضور دارند.

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: نیرو‌های آتش نشانی فردا ساعت هشت در دانشگاه پیام نور این شهرستان محل برگزاری کنکور ارشد حضور دارند.

احمدی ادامه داد: به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، تدابیری اتخاذ شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: دانشگاه پیام نور مهاباد برای دهمین سال پیاپی به عنوان یکی از مراکز برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد در جنوب آذربایجان‌غربی تعیین شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد تصریح کرد: همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.