۱۷۱ گرم طلای قاچاق در کردستان قیچی شد/ قطع گاز ۸ جایگاه‌ CNG

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: طی ۴ ماه نخست امسال بیش از ۱۷۱ گرم طلای قاچاق در استان کشف و قیچی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: در حال حاضر ۳۶۰ واحد تولیدی تحت پوشش اداره کل استاندارد کردستان قرار دارند که در ۴ ماه نخست امسال ۳۱۲ مورد بازرسی از این واحد‌ها صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه طی ۴ ماه نخست امسال پروانه ۷۱ واحد تولیدی ابطال شده است افزود: در این مدت ۹۹ واحد، پروانه آن‌ها تمدید شده و همچنین پروانه ۸۷ واحد دیگر نیز به حالت تعلیق درآمده است.

یزدانی گفت: امسال در زمینه بازرسی از سطح بازار بیش از هزارو ۴۶۸ بازرسی طرح طا‌ها در سطح استان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در ۴ ماه نخست امسال ۳۳ تاییدیه ایمنی آسانسور صادرشده است بیان کرد:۳۵ گواهینامه ادواری توسط شرکت‌های بازرسی در این مدت صادرشده و همچنین تعداد ۸۳ مورد گواهینامه‌ی اولیه‌ی آسانسور و تعداد ۱۴ تاییدیه ادواری صادر شده است.

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: باتوجه به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی شهربازی‌ها  سرپوشیده و سرباز در سال ۹۹، بازرسی از مکان‌های بازی صورت نگرفته است.

یزدانی با اشاره به اینکه در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۱۷۱ گرم طلای قاچاق در سطح استان قیچی شده است گفت: در این مدت از ۹۱ مرکز صنفی توسط اداره کل استاندارد استان بازرسی صورت گرفته است.

او در ادامه به نظارت بر جایگاه‌های CNG سطح استان گریزی زد و گفت:از ۵۸ جایگاه فعال موجود در استان تعداد ۲۰ جایگاه موارد بحرانی خود را رفع و موفق به دریافت تاییدیه شده و گاز ۸ جایگاه نیز قطع گردیده است.

مدیرکل استاندارد کردستان بابیان اینکه ۲۰۷ باسکول ثابت همکف در ۴ ماه اول امسال آزمون شده است، اظهارداشت: انجام آزمون اوزان سبک در تیرماه سال جاری در شهرستان سنندج آغازشده و ۵۰۰ مورد ترازو آزمون شده است.

یزدانی در پایان گفت: در این مدت ۱۱ مورد شکایت مردمی در اداره کل استاندارد کردستان مورد رسیدگی قرار گرفته که در پایان منجر به رضایت ۴ شاکی بعد از رسیدگی به پرونده آنان شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.