سرهنگ گزافی خبر داد؛

سارقان خودروهای شهریار در خلازیر به دام افتادند

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ سارق خودرو در تعقیب و گریز پلیس در محله خلازیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت ۰۳:۰۰ بامداد چهاردهم مرداد ماه واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه سعیدی به راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند که پس از استعلام مرکز پیام مشخص شد خودرو مسروقه بوده و سابقه ثبت سرقت در دو روز پیش از منطقه شهریار را دارد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران توضیح داد: عوامل گشت پلیس آگاهی با استفاده از تمام علائم هشدار دهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودروی پراید دستور توقف دادند، اما راننده خودروی مسروقه بلافاصله با شنیدن دستور ایست به سرعت خودرو افزوده و از محل گریخته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی مجدداً دستور توقف خودرو را صادر و متهمان را به آرامش دعوت کردند، افزود: اما راننده خودروی مسروقه توجهی به دستور‌های پلیسی نکرده و به سمت بزرگراه شهید کاظمی فرار کرده است.

وی تصریح کرد: سارقان که خودروی پلیس را در نزدیکی خود می‌بینند با برخورد به خودروی پلیس قصد واژگونی آن را داشتند که با شلیک ۳ تیر هوایی پلیس مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متأسفانه راننده خودروی مسروقه اصلا توجهی به شلیک تیر هوایی نکرده و به صورت خلاف جهت مسافتی را در بزرگراه سعیدی طی و باعث رعب و وحشت خودرو‌های عبوری شد، افزود: سپس سارقان وارد خلازیر شدند که به علت سرعت بسیار زیاد و عدم کنترل خودرو با جدول کنار خیابان برخورد کرده و متوقف شدند.

سرهنگ گزافی ادامه داد: متهمان سریعاً خودرو را رها و به صورت پیاده از محل متواری شدند که دو سرنشین خودرو به نام‌های حشمت و امیر که به علت برخورد صورت به شیشه دچار جراحت شده بودند بلافاصله دستگیر شدند و در این میان راننده خودروی مسروقه به فرار خود به صورت پیاده ادامه داد که یکی از ماموران به تعقیب وی پرداخت و پس از مدتی تعقیب و گریز راننده خودرو به نام وحید دستگیر شد.

وی افزود: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی تحویل پلیس آگاهی شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار