کمبود مواد اولیه در صنایع تولیدی کوچک خوزستان

رئیس انجمن صنایع فلزی خوزستان از نیاز صنایع تولیدی کوچک خوزستان به مواد اولیه از جمله ورق‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایمان علیرضایی رئیس انجمن صنایع فلزی خوزستان گفت: صنایع کوچک خوزستان در زمینه تامین مواد اولیه از جمل ورق‌های فولادی دچار مشکل هستند.

او افزود: صنایع به ۳ بخش کوچک، بزرگ و متوسط تقسیم می‌شوند که بیشترین اشتغالزایی در صنایع کوچک است و با توجه به وجود مشکلات در این بخش ممکن است، اشتغال جوانان در معرض خطر قرار بگیرد.

علیرضایی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد که در این صنایع کوچک مشغول به کار هستند، قشر کارگر بوده و آسیب پذیر هستند بیان کرد: خوزستان ظرفیت تولید ورق‌های فولادی و مواد اولیه مورد نیاز صنایع را دارا است، اما در برخی موارد مجبور هستیم به فولاد مبارکه اصفهان مراجعه کنیم و این در حالی است که امکان انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک میان صنایع و فولاد اکسین خوزستان وجود دارد.

رئیس انجمن صنایع فلزی خوزستان اظهار داشت: واسطه‌ها و دلال‌ها بیشترین سود را در این زمنیه می‌برند و در حال سوء استفاده از مشکل به وجود آمده هستند. تا جایی که ورق‌های فولادی را ۲ برابر قیمت واقعی به صنایع کوچک می‌فروشند و این مسئله بسیاری از صنایع کوچک تولیدی را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.