فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی برخورد با معتادان متجاهر در ایلام

سرهنگ جمال موسوی از اجرای طرح ضربتی برخورد با معتادان متجاهر و دستگیری ۱۳ نفر در این راستا توسط ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و ساماندهی معتادان و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ معتاد متجاهر شدند؛ کشف ۱۳ فقره سرقت و کشف مقادیری #مواد_مخدر از اتهامات این متهمان بود.

او اضافه کرد:این اقدام پلیس رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است؛ ۲ نفر از متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مابقی متهمان پس از هماهنگی با خانواده‌هایشان به کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد :پلیس در شهرستان ایلام با اجرای طرح‌های پیشگیرانه در صدد کاهش سرقت و رضایتمندی شهروندان است ؛ جمع آوری ضایعاتی‌های متخلف ، معتادان متجاهر ، اراذل و اوباش ، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری مزاحمان خیابانی بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.