غدیرخم دانشگاه تقوا ایمان و خودسازیست

امام جمعه اراک گفت: غدیرخم دانشگاه تقوا ایمان و خودسازیست که راه عدالت را به بشریت نشان داد.

غدیرخم دانشگاه تقوا ایمان و خودسازیستبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت المقدس شهر اراک گفت: غدیرخم دانشگاه تقوا ایمان و خودسازیست که راه عدالت را به بشریت نشان داد و باید بدانیم غدیر مختص به یک جغرافیای محدود نیست و همه عالم از آن تاثیر میپذیرد.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی افزود: جریان بزرگ غدیر جریان تقوا، عدالت، حمایت از ایتام و مبارزه با ظالمان و ستمگران است که در مقابل این جریان باعظمت جریان رسوایی، ستمگری و چپاول و غارتگری وجود دارد.

او با بیان اینکه از همان ابتدای شکل گیری جریان غدیر عده‌ای دنبال توطئه چینی برای منافع شخصی بودند، گفت: امروز هم این جریان در قالب جبهه استکباری، صهیونیستی، تکفیری و وهابی وجود دارد که برای کسب منافع شخصی علیه امت اسلام از هیچ توطئه و فتنه انگیزی دریغ نمی‌کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جریان غدیر نباید برای مقطع و زمانی خاص محدود شود، افزود: جریان غدیر در تاریخ بشریت و در جغرافیای عالم گسترانده شده و سفره باعظمت غدیر برای همه انسان‌ها قابل بهره برداری است.

او ادامه داد: پرچم غدیر پرچم عزت، افتخار و عزت مسلمانان است و امروز همه در برابر حفظ این پرچم مسئول هستیم و باید از آن به خوبی پاسداری کنیم.

او افزود: تنها چیزی که در فردای قیامت برای ما راهگشای خواهد بود جریان غدیر و ولایت امیرالمومنین (ع) است و غدیر بزرگترین نعمت خداوند به جامعه بشریت است.

آیت الله دری افزود: رعایت شیوه‌های بهداشتی برای همگان لازم الاجراست و انشالله بتوانیم باری از دوش کادر درمان برداریم و به ریشه کنی این ویروس و ایجاد آرامش در جامعه کمک کنیم.

امام جمعه اراک در موضوع گام دوم رزمایش کمک مومنانه مساوات و همدلی هم از مردم خواست تا با یاری یکدیگر و با انسجام و وحدت بیش از پیش و با هماهنگی قرارگاه این رزمایش در این مرحله هم برگ زرینی در کارنامه این استان رقم بزنیم.

آیت الله دری به حادثه دلخراش لبنان هم اشاره کرد و افزود: چنین حوادث مشکوک برای برهم زدن منطقه سالهاست که از سوی امریکا و اسرائیل سر زده و میزند برای اینکه بتوانند به مقاصد پلید خود دست پیدا کنند، اما دشمنان بدانند ملت ایران و مسلمانان لبنان را تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/ ر

برچسب ها: نماز جمعه ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.